ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ Α.Π.

Αφού ολοκληρώθηκε η μελέτη και έρευνα της θεματικής περιοχής της Ιστορίας η κάθε ομάδα ανέλαβε τη σύνδεση του σχεδίου εργασίας μας με ένα μάθημα. Τα καλλιτεχνικά πέρασαν μέσα απ' όλες τις δραστηριότητες στα αντίστοιχα μαθήματα. Τα Μαθηματικά και η Φυσική διδάχτηκαν σε επίπεδο ολομέλειας από τους δασκάλους που αξιοποίησαν το υλικό που συγκεντρώθηκε από τις ομάδες.
..................... ............................ 1. ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μια ομάδα παιδιών με τη βοήθεια των δασκάλων, έφτιαξε ένα ερωτηματολόγιο. Το ερωτηματολόγιο αυτό αφορούσε τον τόπο καταγωγής των μαθητών και από τους δυο γονείς, τον τόπο γέννησής τους, τον τόπο γέννησης των γονιών τους και των παππούδων τους και το έτος της πρώτης εγκατάστασής τους στην Ελλάδα για όσους τυχόν προέρχονταν από άλλους τόπους. Μοιράστηκε με τη βοήθεια όλων των δασκάλων, στους μαθητές όλου του σχολείου και συμπληρώθηκε από τους γονείς των μαθητών και μέσο της ίδιας οδού επιστράφηκε στους μαθητές της ομάδας.Τα στοιχεία κατηγοριοποιήθηκαν με τη βοήθεια του δασκάλου και όλης της τάξης και έτσι βγήκε το συμπέρασμα για τη σύνθεση του πληθυσμού της περιοχής του σχολείου μας. Με τη στατιστική ανάλυση που έκαναν οι μαθητές στο ερωτηματολόγιο της τελευταίας ομάδας, δημιούργησαν και έλυσαν προβλήματα ποσοστών και διδάχτηκαν τα ιστογράμματα, διαγράμματα και τα εφάρμοσαν στην εργασία τους.

..................................... Αγαπητοί γονείς
Οι μαθητές της έκτης τάξης ασχολούμαστε με ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σχετίζεται με τη Μικρασιατική καταστροφή. Στα πλαίσια αυτού του προγράμματος θέλουμε να βρούμε τους τόπους
από τους οποίους κατάγονται οι οικογένειες των μαθητών του σχολείου. Γι' αυτό θα σας παρακαλούσαμε, όσοι θέλετε, να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο :

Επώνυμο Πατέρα:...............................
Όνομα Πατέρα:..................................
Τόπος καταγωγής:..............................
Όνομα Παππού:.................................
Τόπος καταγωγής: .............................
Επώνυμο Γιαγιάς: ..............................
Όνομα Γιαγιάς: .................................
Τόπος καταγωγής: ............................


Επώνυμο Μητέρας( πατρικό): .........................
Όνομα Μητέρας: ...........................................
Τόπος καταγωγής: .........................................
Όνομα Παππού: ............................................
Τόπος καταγωγής: .........................................
Επώνυμο Γιαγιάς: ..........................................
Όνομα Γιαγιάς: .............................................
Τόπος καταγωγής: .........................................

.............................. Με εκτίμηση οι μαθητές της έκτης τάξης
1. Με βάση τα δεδομένα που προέκυψαν από την έρευνα, προσπαθήστε να βρείτε :

α. Τι ποσοστό % του συνόλου των μαθητών, που επέστρεψαν το ερωτηματολόγιο, έχουν καταγωγή από τις περιοχές του Ε. Πόντου ( από την πλευρά της μητέρας) ;

β. Τι ποσοστό % του συνόλου των μαθητών, που επέστρεψαν το ερωτηματολόγιο, έχουν καταγωγή από τις περιοχές της Μ. Ασίας ( από την πλευρά της μητέρας) ;

γ. Τι ποσοστό % του συνόλου των μαθητών, που επέστρεψαν το ερωτηματολόγιο, έχουν καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη ( από την πλευρά του πατέρα ) ;

δ. Τι ποσοστό% του συνόλου των μαθητών, που επέστρεψαν το ερωτηματολόγιο, έχουν καταγωγή από την πρώην Σ. Ένωση;
2. Προσπαθήστε να βρείτε πόσες οικογένειες ( των μαθητών που συμμετείχαν στην έρευνα ) με καταγωγή από τον Ε. Πόντο, την Κωνσταντινούπολη, και τις υπόλοιπες περιοχές της Μ. Ασίας, όταν ήρθαν στην Ελλάδα , εγκαταστάθηκαν:

α. στην Μακεδονία, β. στη Θράκη, γ. στα νησιά
3. Προσπαθήστε να κάνετε ένα γράφημα( π. χ. ένα κύκλο με χρωματιστά τμήματα, ή μια γραφική παράσταση με ράβδους ) που να αναπαριστά τα ποσοστά ( μαθητές ανάλογα με τον τόπο καταγωγής)
που βρήκατε στην άσκηση 1.ε.

ΔΕΙΓΜΑ: Αντιπροσωπευτικό ( από το συνολικό μαθητικό πληθυσμό του σχολείου συμμετείχαν οι μαθητές των τάξεων : Γ΄, Δ΄, Ε ΄, ΣΤ΄).

Συνολικός αριθμός μαθητών των τάξεων που συμμετείχαν στην έρευνα :
Συνολικός αριθμός μαθητών που επέστρεψαν το ερωτηματολόγιο :
Ποσοστό μαθητών με καταγωγή τον Πόντο:
Ποσοστό μαθητών με καταγωγή την Μ. Ασία:
Ποσοστό μαθητών με καταγωγή την Κωνσταντινούπολη:


επιστροφή στα περιεχόμενα αρχική σελίδα 1η σελίδα 2η σελίδα 3η σελίδα 4η σελίδα 5η σελίδα
6η σελίδα 7η σελίδα 8η σελίδα 9η σελίδα 10η σελίδα 11η σελίδα 12η σελίδα
13η σελίδα 14η σελίδα 15η σελίδα 16η σελίδα 17η σελίδα 18η σελίδα 19η σελίδα
20η σελίδα 21η σελίδα 22η σελίδα 23 σελίδα 24η σελίδα 25η σελίδα 26η σελίδα